Khamis, 10 Ogos 2017

BIO ENERGY DALAM RAWATAN METAFIZIK



Penggunaan Dowsing ROD untuk mengesan tenaga


BIO ENERGY

  MINYAK KASTURI BIO AURA MAGNETIK

  MINYAK 1000 BUNGA BIO AURA SUKSES

  MINYAK HERBA BIO AURA ADJUSTMENT

    KAD BIO ENERGY PNM

   Energi ialah tenaga. Bioenergi adalah energi bersumberkan alam semulajadi seperti energi matahari. Energi dari tiupan angin. Energi dari badai yang memukul pantai dan sebagainya.

   Bioenergi adalah energi positif yang boleh/memberi manafaat kepada manusia dan seluruh kehidupan didunia ini. Energi-energi positif ini boleh diserap oleh tubuh badan manusia. Sebab itu jika kita pergi berhampiran air terjun atau pantai atau berdekatan kawasan tiupan angin,kita akan merasakan sesuatu yang menenangkan. Sebenarnya badan kita telah menyerap sejumlah energi tersebut.

   Dari segi saintifik tenaga memang boleh ditransfer walaupun pada jarak beribu batu. Contoh paling jelas adalah bagaimana tenaga cosmos matahari dihantar ke bumi melalui vacum yang berjuta tahun jaraknya.

   Gelombang otak manusia boleh sampai tanpa sempadan.Contoh kita terlalu ingatkan seseorag secara auto orang tu akan ingat kita. Itu dipanggil gelombang frekuensi otak, bermakna kita boleh serap tenaga tanpa batasan melalui teknik-teknik atau kaedah tertentu.

   Mereka yang terlibat dengan aliran metafizik sering menggunakan pengetahuan metafizik dengan kaedah tertentu untuk menyerap tenaga alam ini. Tenaga yang telah diserap itu dialirkan/ditransfer ke minyak @ manusia @ apa sahaja dengan menggunakan kaedah- kaedah tertentu.

   Setiap item yang telah ditransfer energi tersebut akan bertenaga yang boleh dibuktikan kewujudan tenaganya boleh diuji dengan menggunakan peralatan tertentu seperti dowsing rod,emf detector dll...

 Mari sahabat sahabat LIKE page kami https://www.facebook.com/ikhtiardanrawatanmistik/

 Berminat untuk join silakan
 Group WhatsApp IKHTIAR DAN RAWATAN MISTIK 
https://chat.whatsapp.com/5pSqvy0sPh7316L0XiECw5

 Terima kasih kerana sahabat sudi membacanya